اسد 27, 1397 17:45 Asia/Kabul
  • علی‌عسکری: تهدیدات امروز دشمنان ایران، رسانه محور است

رئیس سازمان صدا و سیما ایران تاکید کرد: تهدیدات امروز دشمنان و در صدر آنها آمریکا علیه ایران، نظامی نیست بلکه برپایه رسانه است.

«عبدالعلی علی‌عسکری» روز شنبه در جمع مدیران نمایندگی های سازمان صدا وسیما ایران در دفاتر خارج از کشور در تهران، با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند از طریق تاثیر بر افکارعمومی، شکست‌های خود را جبران کنند اظهار کرد: دشمن فکرش را هم نمی کرد که جمهوری اسلامی ایران چنین قدرتی داشته باشد که گروه تروریستی داعش را از منطقه بیرون کند.

رئیس سازمان صدا و سیما ایران با تاکید بر اینکه تشکیل گروه اقدام ویژه علیه ملت ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، نشان دهنده شکست طرح های قبلی واشنگتن است افزود: آن‌ها قطعاً طرح‌های جدیدتری را اجرا خواهند کرد تا اهداف خود را پیگیری کنند و غالب این طرح‌ها نیز برپایه رسانه و برای اثرگذاری بر افکار عمومی ملت ایران خواهد بود.

علی‌عسکری بر هوشیاری سازمان صدا وسیما ایران در کارزار جنگ روانی دشمن تاکید کرد و گفت: نیروهای رسانه‌ای ایران با قدرت در برابر طراحی‌های دشمنان در عرصه رسانه ایستادگی خواهند کرد و لحظه ای از رصد آن‌ها غفلت نمی کنند.

«مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا کارگروهی را برای هماهنگی و اجرای سیاست های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور در قبال ایران ایجاد کرده است.

 

کلیدواژه