سنبله 01, 1397 08:23 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: ارتقاء ظرفیت دفاعی، راهبرد غفلت ناپذیر نیروهای مسلح ایران است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران را راهبرد غفلت ناپذیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 31 اسد "روز صنعت دفاعی ایران" اعلام کرد: با تکیه بر عزم و اراده نخبگان و متخصصان ، عرصه صنعت دفاعی ایران با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به سطحی از بازدارندگی دفاعی رسیده که دشمنان قسم خورده و جنگ‌طلب را از هرگونه ماجراجویی و تهدید عملی در تجاوز و تعرض به میهن اسلامی برحذر داشته است.

در این بیانیه آمده است: پی ریزی ساختار مستحکم و مقتدر دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، هم اینک چالش و دغدغه بزرگ جبهه دشمنان ملت ایران و در راس آن مثلث خبیث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را سبب شده است.
این بیانیه می افزاید: مجموعه سازمانهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تحت تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبدیل تهدید و تحریم دشمن به فرصت‌های سرنوشت‌ساز و پیروزی آفرین، در هنگام خطر درسهای سخت و پشیمان کننده ای به خطرسازان در هر سطح و هر نقطه ای از جغرافیای امنیت ایران اسلامی خواهند داد.
31 اسد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز صنعت دفاعی نامگذاری شده است.

 

کلیدواژه