سرلشکر جعفری: آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی و توان دفاعی ایران هراس دارد
(last modified 1397-06-04T08:33:36+00:00 )
سنبله 04, 1397 13:03 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی و توان دفاعی ایران هراس دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی جوان، مؤمن و انقلابی ایران نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است گفت: آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی و توان دفاعی ایران هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردارسرلشکر «محمدعلی جعفری» روز یکشنبه با تاکید بر نقش آفرینی مؤثر و انقلابی جوانان ایران اسلامی در این مقطع از انقلاب اسلامی و در آینده پیش رو اظهار کرد: در ایران، تهدید دشمنان به فرصت تبدیل می‌شود و نمونه آن هشت سال دفاع مقدس بود که منجر به صدور انقلاب اسلامی به جهان شد.

سرلشکر جعفری، سربلندی نظام اسلامی در عرصه دفاع و امنیت را نتیجه حضور مؤثر نیروهای انقلابی و بسیجی در عرصه‌های امنیتی و انقلابی و جبهه مقاومت انقلاب دانست و افزود: تهدید جمهوری اسلامی ایران به جنگ و تهدیدات نظامی از سوی دشمنان به ضرر بدخواهان تمام می شود.

«حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی 22 اسد 1397 در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: جنگی رخ نخواهد داد چرا که ما مثل گذشته هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و آمریکایی‌ها هم حمله را آغاز نمی کنند چون می دانند که صددرصد به ضررشان تمام خواهد شد، زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کرده اند به هر متعرّضی، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهند کرد.

 

کلیدواژه