سفیر جدید کره جنوبی: سئول به خرید نفت از تهران ادامه می دهد
(last modified 1397-06-05T03:27:27+00:00 )
سنبله 05, 1397 07:57 Asia/Kabul
  • سفیر جدید کره جنوبی: سئول به خرید نفت از تهران ادامه می دهد

سفیر کره جنوبی در تهران گفت:‌ کره جنوبی علی رغم خروج آمریکا از برجام، در چارچوب توافقهای دوجانبه، به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، «یو چانگ هیان» Ujang Hian سفیر کره جنوبی در تهران روز یکشنبه  در دیدار با «کاظم جلالی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران افزود: سفارت کره‌ جنوبی در تهران تلاش خود را برای تقویت هرچه بیشتر روابط دو کشور به کار خواهد گرفت.
چانگ هیان گفت: گسترش روابط با ایران برای کره ‌جنوبی از اهمیت فراوانی برخوردار است و سنول از گسترش ارتباطات و همکاری‌ها با تهران در همه زمینه‌ها استقبال می‌کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ایران نیز با اشاره به روابط تاریخی ایران و کره‌جنوبی، گفت: جمهوری اسلامی ایران از توسعه و تقویت روابط با کره‌جنوبی در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کند.
جلالی با اشاره به روابط خوب مراکز پژوهش پارلمانی مجالس دو کشور و سفرها و دیدارهای مستمر و مداوم مقامات ایران و کره جنوبی، بر حفظ و ارتقای این همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه تاکید کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به گفت وگوهای اخیر سران دو کره نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان اقدامات صلح‌جویانه در سراسر جهان است و در این راستا از استقرار صلح و امنیت در شبه جزیره کره استقبال می‌کند.

کلیدواژه