سنبله 05, 1397 14:58 Asia/Kabul
  • دیدار وزیر دفاع ایران با فرماندهان محور مقاومت در سوریه

وزیر دفاع ایران در دیدار با فرماندهان محور مقاومت در سوریه، هدف اصلی دشمنان را ایجاد تهدید و بی‌ثباتی‌سازی در منطقه عنوان کرد و گفت: حفظ قابلیت های کسب شده، مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در جمع فرماندهان محور مقاومت در سوریه، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در سوریه و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم این کشور توسط گروه تروریستی داعش، افزود: آنچه که در عراق و سوریه اتفاق افتاد در چارچوب سلسله توطئه‌هایی بود که آمریکایی ها برای منطقه برنامه ریزی کرده‌ بوند.

وزیر دفاع ایران با اشاره به مجاهدت‌های نیروهای سوری در مقابله با جنایت‌های داعش تصریح کرد: مقاومت و مجاهدت ارتش و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف شوم نظام سلطه و متحدانشان در منطقه شده است.

سرتیپ حاتمی همچنین با بیان این‌که توطئه‌های دشمنان در منطقه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها، محور مقاومت از آمادگی لازم برخوردار باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته (یکشنبه) در صدر هیاتی نظامی، برای سفری دو روزه وارد سوریه شد و با «بشار اسد» رئیس جمهوری و «علی ایوب» وزیر دفاع سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

 

کلیدواژه