سنبله 06, 1397 08:45 Asia/Kabul

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : هم اکنون ایران در یک جنگ رسانه ای و روانی بزرگ با دشمنان قرار دارد و باید در برابر این جنگ رسانه ای دشمن ایستادگی کرد.

به گزارش ایرنا- "عبدالعلی علی عسکری" دوشنبه شب در استان چهارمحال و بختیاری افزود : دشمن دنبال " صلح مسلح" است و هدف عملیات روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی، ضربه زدن به اتحاد ملت ایران است.

به گفته رئیس رسانه ملی - جهان امروز یک جهان ارتباطاتی است ولی رسانه های جهان در 3 جبهه رسانه استکبار- رسانه جبهه مقاومت و رسانه میانه رو فعالیت می کنند.

به گفته علی عسکری - دشمن و جبهه رسانه ای استکبار به دنبال نمایش قدرت پوشالی خود به عنوان قدرت برتر است و از تمامی ظرفیت خود برای تخریب رسانه های رقیب استفاده می کنند.

علی عسکری افزود: در چند سال اخیر دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا صدا و سیما را زمین بزند و در این مسیر 290 شبکه ماهواره معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران با زبان فارسی ایجاد کردند و فضای مجازی را نیز دنبال کردند تا با عملیات روانی بتوانند مردم را ناامید کنند.

وی گفت : پمپاژ ناامیدی - تحقیر و تبلیغ یاس از مهمترین برنامه های رسانه ای دشمن است در حالی که آمریکا با 21هزار میلیارد دلار بدهی خودش در حال فروپاشی است.

به گفته علی عسکری ، رسانه های جبهه مقاومت وظیفه دارند ماهیت رسانه های جبهه استکبار را افشا کنند چرا که رسانه های استکبار به دنبال تخریب ملت ایران هستند و هدف جنگ رسانه ای دشمن ضربه زدن به اقتصاد ایران است.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه هدف رسانه های دشمن اطلاع رسانی نیست بلکه جمع کردن مشتری است افزود: دشمن می خواهد با رسانه های خود در آینده به فرهنگ ایران ضربه بزنند و به دنبال رفع هیچ مشکلی نیستند و تنها اخبار آنها رویکرد تخریبی دارد.

 

 

کلیدواژه