سنبله 07, 1397 15:41 Asia/Kabul
  •  سرلشکر باقری: دشمنان در خلیج فارس میهمان ناخوانده هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، گفت: به برکت آمادگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشورهای متخاصم قبل از ورود به تنگه هرمز اضطراب دارند و آنان در یک سال اخیر مطابق حقوق بین الملل رفتار کرده اند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر «محمد باقری» روز چهارشنبه دربیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان، مسوولان و مدیران  نیروی دریایی سپاه در مشهد (شمال شرق ایران)، تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران هیچگاه تهدیدات دشمن را کوچک نمی شمارند و با ارتقای توان و قدرت بازدارندگی باید مقابل دشمن ایستادگی کرد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، با بیان اینکه هیچگاه از راهبردهای جدید دشمن غافل نشده و همواره آنها را رصد می کنیم، تصریح کرد: کشورهای متخاصم در تنگه هرمز اگر فراتر از حقوق بین الملل عمل کنند با مقابله و اقدامات کنترلی نیروی دریایی سپاه مواجه خواهند شد.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه خلیج فارس خانه و وطن ایران است و دشمنان در خلیج فارس میهمان ناخوانده هستند، گفت: دشمنان باید بدانند خلیج فارس محل مناسبی برای جنگ و درگیری آنان نیست، چراکه کارشناسان آنها اعلام می کنند که توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

 

کلیدواژه