پاسخ قاطع ظریف به‌تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی
(last modified 1397-06-08T05:02:59+00:00 )
سنبله 08, 1397 09:32 Asia/Kabul
  • پاسخ قاطع ظریف به‌تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضد جمهوری اسلامی ایران را موضوعی فراتر از بی‌شرمی در عالم گستاخی اعلام کرد.

«محمدجواد ظریف» چهارشنبه‌شب در توئیتر خود با درج عبارت نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود ارتش اسرائیل با همه توان تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار خواهد داد، نوشت: ایران به‌عنوان کشور فاقد سلاح هسته‌ای، ازسوی جنگ‌طلبی که از تاسیسات ساخت سلاح هسته‌ای برخودار است، تهدید به نابودی اتمی می‌شود؛ این چیزی فراتر از بی‌شرمی در عالم گستاخی است.

پیش از این هم وزیر خارجه ایران در توئیتی به‌مناسبت «روز جهانی مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای» تاکید کرد: درحالی که جهان، روز بین‌المللی مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای را گرامی می‌دارد، تنها دارندگان بمب‌های اتمی در منطقه، آمریکا و رژیم اسرائیل هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درحالی ایران را تهدید به‌حمله می‌کند که ارتش این رژیم در برابر جنبش حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در سال 2006 شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد. 

با این حال؛ مسئولان ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده‌اند اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، همه مناطق صهیونیست‌نیشین ازجمله تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد. 

کلیدواژه