سرلشکر جعفری: پیام ایران به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، صلح و دوستی است
(last modified 1397-06-14T11:35:07+00:00 )
سنبله 14, 1397 16:05 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: پیام ایران به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، صلح و دوستی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام ایران به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، صلح و دوستی و ایجاد همکاری مشترک برای تامین امنیت در آبراه خلیج فارس بدون حضور نیرو‌های بیگانه است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز چهارشنبه در آیین تکریم فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس (جنوب ایران) اظهار کرد: نیروی دریایی ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین مدافع و برقرار کننده امنیت در تنگه هرمز بوده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه توان و اقتدار نظامی ایران در منطقه تنها جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد افزود: بازدارندگی ایجاد شده در خلیج فارس سبب ناامیدی دشمنان از طمع ورزی به مرزهای آبی ایران شده و با توجه به توسعه و گسترش گفتمان مقاومت‌ در منطقه که متاثر از انقلاب اسلامی است، روز به روز بر استیصال و ناامیدی دشمنان افزوده می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن از روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با روش‌های نظامی، تحریم‌های اقتصادی و تهدید‌های سیاسی در تلاش برای تضعیف و ضربه زدن به ایران بوده اما همواره در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده است.

سرلشکر جعفری همچنین با اعلام آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با تجهیزات و توان سخت افزاری پیشرفته، بر خلیج فارس احاطه کامل دارد.

 

کلیدواژه