سنبله 15, 1397 12:21 Asia/Kabul
  • جانشین وزیر دفاع ایران: سطح دفاع و بازدارندگی ایران بسیار بالا است

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در بازدارندگی، دفاع و به کارگیری تکنولوزی های نوین در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

سردار سرتیپ «قاسم تقی زاده» روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه امروزه ایران در پدافند هوایی به قدرت بسیار خوبی رسیده است، افزود: وزارت دفاع ایران، توانمندی های خود را در هوا، ماورای جو، زمین و دریا با استفاده از دفاع علمی، هوشمند و استفاده از نوآوری های نوین و فناوری های بومی به بالاترین سطح ممکن از بازدارندگی ارتقا داده است تا اگر دشمنان بخواهند اقدامی انجام دهند، آنها را به سختی پشیمان کند.

جانشین وزیر دفاع ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در بازدارندگی فعال، استفاده از انواع موشک های پیشرفته و مبارزه با تهدیدات دریایی دشمن، تجهیزات، ادوات نظامی و نیروی انسانی ممتاز و پیشرفته ای دارد.

سردار تقی زاده خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ایران مبتنی بر نوع تهدیدهای احتمالی از طرف آمریکا، اسرائیل غاصب و حکام مزدور منطقه پیش بینی های لازم را انجام داده و اشراف کامل از برنامه ها، نقشه ها، تسلیحات، تاکتیک ها، فناوری ها و نقاط ضعف و قوت دشمنان دارند.

وی همچنین با اشاره به حضور 380 هزار نظامی آمریکایی در منطقه، گفت: آمریکایی ها اگر روزی خواستند حرکتی را بر خلاف اصول و معیارهای ایران انجام دهند باید منتظر تبعات حضور خود در منطقه باشند.