لاریجانی: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه سهم زیادی دارند
(last modified 1397-06-15T13:11:22+00:00 )
سنبله 15, 1397 17:41 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه سهم زیادی دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت، ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم در منطقه سهم زیادی دارند.

به گزارش رادیو دری، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران امروز پنج شنبه در دیدار با «ویاچسلاو ولودین» Vyacheslav Volodin رئیس دومای روسیه در شهر ولگوگراد Volgograd روسیه گفت: در زمینه همکاری‌ صنعتی پیشرفت خوبی صورت گرفته و پیشنهادهایی هم ارائه شده است و آمادگی لازم برای همکاری‌های بیشتر نیز وجود دارد.

لاریجانی تصریح کرد، خوشبختانه در زمینه حمل و نقل و کشاورزی همکاری خوبی میان ایران و روسیه صورت گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت، نَفَس تروریست ها در سوریه در حال تمام شدن است و به همین دلیل ، آمریکایی‌ها در حال فشار وارد کردن به ایران و روسیه هستند و این تحریم‌ها را ایجاد کردند و این  نشان می دهد مشکل آن ها در جای دیگریست.

رئیس دومای روسیه نیز دراین دیدار با تاکید بر گسترش همکاری های پارلمانی روسیه و ایران گفت: روابط ایران و روسیه با پویایی هرچه بیشتر در حال گسترش است و مهم این است که تصمیمات در ابعاد پارلمانی و در سطح ایجاد قانون عملیاتی شود.

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس کمیسیون مشترک پارلمانی ایران و روسیه، روز چهارشنبه در صدر هیاتی، عازم «ولگوگراد» شد. تعدادی از معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین نمایندگان مجلس ایران در این سفر چهار روزه علی لاریجانی را همراهی می کنند.

کلیدواژه