سنبله 18, 1397 16:58 Asia/Kabul
  • ایران؛ قطب گردشگری سلامت در منطقه غرب آسیا

مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در امور شرق مدیترانه گفت: ایران جایگاه خود را به عنوان قطب گردشگری سلامت در منطقه تثبیت کرده است.

«احمد المنظری» در گفت وگو با «ایران‌پرس»، ضمن ابراز خرسندی از اقدام‌های ایران در زمینه بهداشت عمومی و سلامت اظهار کرد: ایران قطب گردشگری سلامت در منطقه است و مراکز، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی در ایران با جدیت تلاش می‌کنند تا خدمات بهداشت و درمان عمومی در زمینه بیماری‌های غیرواگیر توسعه یابد.

مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: مراکز چشم پزشکی بسیار خوب و کلینیک‌های فراوان ویژه درمان چشم در ایران وجود دارد و بسیاری از بیماران برای درمان بیماری‌های چشمی به ایران سفر می‌کنند.

«احمد المنظری» ابراز اطمینان کرد: با توجه به ظرفیت، کیفیت، برتری کارکنان بخش بهداشت و درمان و پتانسیل بسیار خوبی که در ایران وجود دارد، بیماران فراوانی در کوتاه‌مدت برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به ایران سفر کنند.

مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی همچنین درباره تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران و ضرر تحریم‌ها بر بخش بهداشت و درمان کشور گفت: ایرانی‌ها خواهند توانست بر این مشکل غلبه و آن‌ را حل کنند.

«احمد المنظری» خاطرنشان کرد: نظام بین‌المللی از ایران در برابر تحریم های آمریکا حمایت خواهد کرد.

کلیدواژه