لاریجانی: تصور دشمن برای جدایی مردم از انقلاب اشتباه است
(last modified 1397-06-20T04:03:05+00:00 )
سنبله 20, 1397 08:33 Asia/Kabul
  • لاریجانی: تصور دشمن برای جدایی مردم از انقلاب اشتباه است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریاناتی در دنیا بویژه آمریکا ایجاد شده که فکر می کنند می توانند مردم ایران را با اعمال تحریم و افزایش فشارها از انقلاب جدا کنند، اما تصور آنها اشتباه است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی دوشنبه در دومین روز سفر به استان فارس (جنوب) با تاکید بر اینکه ایران به پشتوانه خون شهدا و حمایت مردم درحال پیشرفت و توسعه است، اظهار داشت: در منطقه ای که همه نوکر آمریکا بودند، امام خمینی (ره) ملت ایران را نجات داد و اکنون انقلاب اسلامی به الگویی برای سایرین تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با بیان این که زمانی که توافق هسته ای (برجام) را پذیرفتیم برای کاهش فشار بر روی مردم بود، گفت: اکنون دشمنان ملت با هدف مایوس کردن مردم به دنبال افزایش فشارها علیه ملت ایران هستند. 

لاریجانی اظهار داشت: هدف دشمن این است که با اقدامات خود استقلال و امنیت کشور را از بین ببرد و به عنوان نمونه، در شمال غرب و جنوب شرق ایران تمامی گروهک ها را مسلح کردند اما به دلیل حضور سپاه نمی توانند اقدام قابل توجهی داشته باشند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی به دلیل مشکلات موجود فشار بر اقشار مختلف وجود دارد، گفت: با این همه هدف مسئولان رفع سریع مشکلات با توجه به امکانات موجود است.

کلیدواژه