سنبله 22, 1397 10:57 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه: حمله به‌مقر تروریست‌ها، پیام معناداری دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست‌ها در منطقه کردستان عراق، دارای پیام مهمی برای دشمنان ایران‌اسلامی است.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما؛ تصریح کرد: هدف قرار گرفتن مقر تروریست‌ها در شمال عراق، پیام معنادار برای همه دشمنان به ویژه ابرقدرت‌هایی است که فکر می‌کنند با توانمندی و فناوری‌های مختلف خود می‌توانند ملت و کشور ایران را بترسانند و اهداف پلید و زورگویی‌هایشان را به ملت ایران تحمیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کار اطلاعاتی، فرماندهی و به‌کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و فناوری هوایی، توانست انتقام خون شهیدان مظلوم در مریوان و بقیه شهیدان را در استان کردستان، غرب ایران، بگیرد.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» اظهار کرد: آن‌هایی که در اطراف و در شعاع 2 هزار کیلومتری خاک ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند، باید بدانند که همه موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقت بالایی برخور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز برخورداری این نهاد مردمی از انبوه موشک‌های با برد 2 هزار کیلومتری نقطه‌زن، توان بی‌نظیری را به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران داده است که به پشتوانه این قدرت و توانمندی‌ها بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح عملیات موشکی ضد تروریست‌ها اعلام کرد: درپی شرارت‌های ماه‌های اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی از اقلیم کردستان عراق ضد مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران، شنبه‌گذشته هفت فروند موشک «زمین به زمین» به محل استقرار و جلسه سران تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق اصابت کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تکرار شرارت و شیطنت ازسوی تروریست‌ها با پاسخ‌های سخت‌تر و کوبنده‌تر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رو به رو خواهد شد.

کلیدواژه