سنبله 27, 1397 19:39 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران به نیویورک سفر می‌کند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکشنبه 23 سپتامبر به نیویورک سفر می‌کند.

«پرویز اسماعیلی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری ایران در گفت وگو با ایرنا افزود:«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در  سفر به نیویورک،علاوه بر تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت «نلسون ماندلا» رهبر فقید آفریقای جنوبی در صحن عمومی سازمان ملل متحد خواهد داشت.
اسماعیلی، جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در آمریکا را از دیگر برنامه های رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورک اعلام کرد.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری ایران همچنین از مصاحبه با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری در پایان  سفر رئیس جمهوری ایران به نیویورک خبر داد و افزود: روحانی با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و نیز برخی رئیسان سازمانهای بین المللی نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

کلیدواژه