سردار فدوی: قدرت جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است
(last modified 1397-06-31T10:50:10+00:00 )
سنبله 31, 1397 15:20 Asia/Kabul
  •  سردار فدوی: قدرت جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت های ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار دریادار «علی فدوی» در همایشی در تهران، با اشاره به اقدامات ضدایرانی غربی‌ها افزود: دشمنی آمریکایی‌ها علیه ایران از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و آنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها وقتی دریافتند که نمی‌توانند به انقلاب اسلامی ایران ضربه‌ای وارد کنند، احمقی همچون «صدام» دیکتاتور معدوم عراق را تحریک کردند و جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کردند خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، غربی ها از صدام همواره حمایت کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی که به خفت و خواری آمریکایی‌ها منجر شد، اظهار کرد: ایران هرگز از موضوع دشمنی پایان‌ناپذیر آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی غافل نمی شود و افزایش توان دفاعی، مهم ترین عامل بازدارنده ایران است.

امروز (شنبه) 22 سپتامبر مصادف با سالروز شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی ایران است.

ارتش متجاوز رژیم صدام (دیکتاتور معدوم عراق) 31 سنبله سال 1359 (سپتامبر 1980) با این تصور که در مدت یک هفته تهران را فتح خواهد کرد، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ افزارها به ایران آغاز کرد.

31 سنبله در تقویم مناسبتهای ایران آغاز هفته دفاع مقدس است.

 

کلیدواژه