سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران تا ریشه کنی تروریسم، از پای نخواهند نشست
(last modified 1397-07-01T08:45:27+00:00 )
میزان 01, 1397 13:15 Asia/Kabul
  •  سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران تا ریشه کنی تروریسم، از پای نخواهند نشست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران مصمم تر از گذشته تروریست ها و دنباله های آنها را تحت تعقیب قرار می دهند و تا ریشه کنی این پدیده نفرت انگیز از پای نخواهند نشست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای حمله تروریستی در اهواز (جنوب غرب ایران) گفت: این جنایت که در تداوم خباثت‌های چهل سال گذشته استکبار و اذناب منطقه ای آنها صورت گرفته است، همچون گذشته هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های آن نخواهد داشت.
سرلشکر باقری تصریح کرد: حمله تروریستی به مردم بی گناه حاضر در مراسم رژه، به لحاظ نظامی فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و اطلاعاتی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با یادآوری مواضع کینه توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از انتقال ناامنی به درون مرزهای ایران سخن گفته اند، هشدار داد: این کشورها ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود، باید از مردم ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح ایران حق پاسخ کوبنده به دشمنی ها را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می دارند و جنایتکاران را در هر نقطه از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.
روز شنبه، در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز، تروریستهای وابسته به گروه "الاحوازیه" که مورد حمایت لندن و ریاض است،به سمت مردم تماشاچی تیراندازی کردند که  بر اثر این حمله تروریستی، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

 

کلیدواژه