میزان 01, 1397 16:29 Asia/Kabul
  • تاکید سپاه پاسداران بر گرفتن انتقام سخت از تروریست ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های شهیدان حمله تروریستی در اهواز (جنوب غرب ایران) تاکید کرد: در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز نشان داد دشمنان قسم خورده ایران به ویژه مثلث شیطانی غربی، عبری و عربی، در دشمنی با مردم ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان، کودکان و مردم بیگناه را نیز آماج اقدامات تروریستی قرار دهند.
این بیانیه می افزاید: ارتکاب جنایات تروریستی، خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی و تداوم مسیر شرافتمندانه، عزتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و کوبنده با مزدوران اجیر شده مدعیان حقوق بشر و تسلط موجود بر کانون های استقرار سرکردگان و هدایتگران تروریست‌های خبیث و جنایتکار، با تعقیب شواهد و قرائن، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.
گروه تروریستی تکفیری "الاحوازیه" که مورد حمایت لندن و ریاض است و سال گذشته نیز به کاروان بازدید از مناطق راهیان نور حمله کرد، روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز به سمت مردم تیراندازی کرد که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه