میزان 01, 1397 19:34 Asia/Kabul
  • هشدار وزیر اطلاعات ایران به طراحان حمله تروریستی اهواز

وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به طراحان حمله تروریستی اهواز (جنوب غرب ایران) پاسخی کوبنده خواهد داد. 

به گزارش ایرنا، «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران روز یکشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی ایران در تعقیب جنایتکاران قسی القلب تا دستگیری و محاکمه آنها از پای نخواهند نشست و در نخستین گام پاسخی کوبنده به طراحان حمله ضد بشری و تروریستی اهواز خواهند داد.
وزیر اطلاعات ایران افزود: همان گونه که صدام مزدور و عامل دست نشانده استکبار و هواداران منطقه ای او درحمله به ایران ناکام ماندند و با پاسخ دندان شکن ملت غیور ایران مواجه شدند، اقدام تروریستی در شهر اهواز نیز که با حمایت خارجی ها برای ناامن کردن ایران صورت گرفته است، ناکام خواهد ماند و کوچک ترین خللی در اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد.
گروه تروریستی تکفیری "الاحوازیه" که مورد حمایت لندن و ریاض است و سال گذشته نیز به کاروان بازدید از مناطق راهیان نور حمله کرد، روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز به سمت مردم تیراندازی کرد که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه