پاسخ ایران به تحریک تروریست ها از سوی برخی کشورهای منطقه قاطع خواهد بود
(last modified Mon, 24 Sep 2018 14:59:55 GMT )
میزان 02, 1397 19:29 Asia/Kabul
  •  پاسخ ایران به تحریک تروریست ها از سوی برخی کشورهای منطقه قاطع خواهد بود

رئیس قوه قضائیه ایران، گفت: سرشاخه های تروریست ها و همه کسانی که تمهیداتی برای انجام حمله تروریستی در اهواز اندیشیده اند، منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی و مجازات سنگین این اقدام باشند.

آیت الله آملی لاریجانی، روز دوشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی افزود: دشمنان، برخی از کشورهای منطقه و مزدورانی که در کشورهای غربی لانه کرده اند، به دنبال ایجاد بحران در ایران هستند و تروریست ها را به انجام حملات تروریستی در ایران تحریک می کنند.

رئیس قوه قضائیه ایران، با بیان اینکه در حمله تروریستی اهواز مردم بی گناه غیرنظامی و برخی اعضای نیروهای مسلح به خاک و خون کشیده شدند، تصریح کرد: برخی از کشورهای منطقه گمان می کنند می توانند در ایران رخنه و مزدورانی برای برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی به کار گیرند، باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند بُرد.

آملی لاریجانی، با اشاره به اینکه هیچ تسامح و ترحمی نسبت به تروریست ها و حامیان آنها نخواهد شد، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری در صحنه داخلی و بین المللی حضور دارد و رکن اصلی محور مقاومت در منطقه شناخته می شود.

درحمله تروریستی صبح روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز؛ تروریست‌ها به سمت مردم تماشاچی تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

جنایت اهواز محصول «اقدام مشترک داعش و گروهک تروریستی الاحوازیه» است که هر دو جریان به عربستان وابستگی دارند.