میزان 06, 1397 11:28 Asia/Kabul
  •  قاسمی: ادعاهای مضحک نتانیاهو دور از ذهن نبود

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: پس از ناکامی صهیونیست ها و آمریکا در اجرای سناریوی‌های ضدایرانی، این نمایش و ادعاهای مضحک از نخست‌وزیر رژیم اشغالگر دور از ذهن نبود.

به گزارش رادیو دری، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بامداد جمعه در خصوص ادعاهای جدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: این یک نمایش تکراری از سوی مقامات رژیم غاصب اسرائیل است که اگر چه ارزش پرداختن ندارد، آن را تکذیب و رد می‌کنیم.

قاسمی افزود: بعد از شکست همه ترفندهای صهیونیست ها و آمریکا برای تخریب چهره ایران در اجلاس اخیر مجمع عمومی، این انتظار می‌رفت که آنها به سناریوسازی و دروغ‌پردازی‌های جدید ضد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران روی آورند و در جهت باز گرداندن آبروی رفته تلاشی مذبوحانه داشته باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تأکید کرد: تنها مرجع رسیدگی به مسائل هسته‌ای، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که نظارت دائم و راستی‌آزمایی خود را دنبال و تاکنون با ۱۲ گزارش، تعهد ایران را به همه آنچه در برجام مسئولیت آن را پذیرفته بود، مورد تایید قرار داده است.

محمد جواد ظریف- وزیر امور خارجه ایران هم در واکنش به نمایش دوباره نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و ادعای تاسیسات هسته ای مخفی در تهران، گفت که این رژیم نمی تواند با تردستی تسلیحات هسته ای خود را مخفی نگه دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با تکرار اتهامات و ادعاهای واهی گذشته خود، بدون اشاره به انباشت صدها کلاهک اتمی در زرادخانه این رژیم ادعا کرد یک انبار هسته ای مخفی در نزدیکی تهران وجود دارد.

نتانیاهو 6 سال پیش نیز در سازمان ملل متحد با نشان دادن یک نقاشی ادعا کرده بود ایران در آستانه دستیابی به بمب هسته ای است.

کلیدواژه