ارتش ایران: دشمنان بدانند، هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند
(last modified Mon, 01 Oct 2018 11:07:17 GMT )
میزان 09, 1397 15:37 Asia/Kabul
  • ارتش ایران: دشمنان بدانند، هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها، در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در بیانیه‌ای با تاکید بر این‌که عملیات موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه، ضرب شست قاطع و حرکتی به جا و ضروری بود، تصریح کرد: این اقدام، طبق وعده فرماندهی معظم کل قوای ایران، یک گوشمالی بود و تروریست‌ها و ایادی آنان مطمئن باشند که هر حرکت مذبوحانه دیگری در خاک ایران با پاسخی به مراتب سنگین‌تر و کوبنده‌‌تر رو به رو خواهد شد.

در بیانیه ارتش ایران آمده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از ملت و کشور خود دفاع کردند، امروز نیز با اقتدار بیشتر و آمادگی کامل اجازه نمی‌دهند که دشمنان نظام و ایادی مزدور آنان به ایران تعرض کنند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه، ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و واکنش سریع و شدید به هرگونه تعدی دشمنان اعلام کرد.

در پی جنایت تروریستی 31 سنبله اهواز (جنوب غرب ایران) که به شهادت 25 نفر و مجروح شدن 69 تَن از مردم مظلوم و بی دفاع ایران منجر شد، سپاه پاسداران بامداد امروز (دوشنبه) با چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین و چند پهپاد از غرب ایران، مقر سرکردگان تروریست‌ها در شرق فرات سوریه را هدف قرار داد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،2 میزان در سخنانی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و تاکید کردند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد.