میزان 09, 1397 18:37 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: سرکردگان داعش در حمله موشکی سپاه پاسداران به شرق فرات، به هلاکت رسیدند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران درباره عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه عاملان حمله تروریستی اهواز(جنوب غرب ایران) گفت: در این حمله، تعدادی از سرکردگان باقی‌مانده داعش در سوریه به هلاکت رسیدند.

سردار سرلشکر «محمد باقری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه عوامل حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: پس از حمله تروریستی اهواز که به شهید و مجروح شدن دهها انسان بی دفاع و بی گناه منجر شد، اقدامات مختلفی انجام شد تا با تروریست‌ها و منشأ این حمله برخورد و انتقام خون شهدا گرفته شود.

سرلشکر باقری افزود: کار‌های اطلاعاتی دستگاه‌های مسئول نشان داد که تروریست‌ها ضمن اینکه ارتباطاتی با گروه‌های ضدانقلاب داشتند، از داعش خط گرفته‌اند و داعش این افراد را از منطقه دیرالزور سوریه هدایت کرده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران تصریح کرد: امروز(دوشنبه) عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه تروریست ها در سوریه با موفقیت کامل انجام شد و بر اساس گزارش‌های دقیق، تاکنون تلفات چشمگیری به داعش وارد شده است و تعدادی از سرکردگان باقی‌مانده این گروه تروریستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه پهپاد‌ها و موشک های ایرانی با طی کردن مسافت 570 کیلومتری با موفقیت مواضع ترویست ها را هدف قرار دادند گفت: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات سوریه در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکا است و موشک‌های ایرانی به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با بیان اینکه مراحل دیگری از انتقام اتفاق خواهد افتاد، گفت: دشمنان بدانند که نخواهند توانست امنیت ایران را با خطر مواجه کنند.

 

کلیدواژه