میزان 14, 1397 09:23 Asia/Kabul
  •  افزایش سیزده درصدی حضور گردشگران پاکستانی در ایران

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت: میزان سفر گردشگران پاکستانی به ایران در سال گذشته در مقایسه با سال قبل آن 13 درصد افزایش یافت.

به گزارش روزجمعه ایرنا، "احمد محمدی" در آیین اختتامیه نمایشگاه بین المللی گردشگری پاکستان در مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر کراچی با اعلام این خبرهمچنین به بیان اشتراکات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پرداخت.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران درکراچی با تشریح اهمیت رونق گردشگری بر اقتصاد کشورها گفت: رونق گردشگری، تحکیم ارتباط ملت ها را به همراه دارد و دو کشور ایران و پاکستان اشترکات فراوانی فرهنگی با یکدیگر دارند که همکاری دو کشور باید در حوزه گردشگری باید بیش از گذشته تقویت شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری کراچی پاکستان، روزسه شنبه دهم مهرماه (سوم اکتبر) 2018 با حضور فعالان جهانی این عرصه و جمعی از شرکت های ایرانی، در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر کراچی گشایش یافت.

در این نمایشگاه بین المللی 20 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، تایلند، مالزی، سریلانکا، کویت، عربستان، امارات، عراق، قطر و بنگلادش در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر کراچی به معرفی آخرین دستاوردها و جاذبه های گردشگری کشور خود پرداختند.

در زمان برگزاری این نمایشگاه، مقامات سیاسی، مذهبی و هنرمندان پاکستانی و جمعی از خانواده های پاکستانی علاقه مند به فرهنگ ایرانی از غرفه ایران بازدید کردند.

کلیدواژه