میزان 19, 1397 09:38 Asia/Kabul
  • آیت الله آملی لاریجانی: توان موشکی ایران برای آمریکا مساله شده است

رئیس قوه قضاییه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از چنان قدرت دفاعی بهره مند است که توان موشکی ایران برای آمریکا به یک مساله تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز چهارشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی، با بیان اینکه موشک، نماد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: ایران هیچ گاه مبادرت به جنگ نکرده، اما همیشه برای دفاع از خود آماده بوده است.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به توطئه های آمریکا برای ضربه زدن به ایران افزود: تحریم و عملیات روانی تنها کاری است که دشمنان برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند.

رئیس قوه قضاییه ایران تاکید کرد: همه فشارها، شایعات، تخریب ها، تهدیدها و تحریم ها ضد ایران با به صحنه آمدن مردم، باطل و خنثی می شود.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین با اشاره به تحقیر مقام های سعودی توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا گفت: تحقیرهای مکرر کشور مدعی منطقه از سوی آمریکا و پذیرش این میزان تحقیر توسط آن کشور، تعجب برانگیز است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دوم اکتبر (10 میزان) به «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان هشدار داد: بدون حمایت ارتش آمریکا "دو هفته" هم در قدرت باقی نخواهد ماند.

کلیدواژه