میزان 21, 1397 15:41 Asia/Kabul
  •  آمادگی ایران برای انتقال تجربیات پزشکی به سایر کشورها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی، در حوزه‌های پزشکی و درمان تجربیات زیادی به دست آورد و آماده انتقال این تجربیات به کشور‌های دیگر است.

به گزارش رادیو دری؛ «سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» امروز(شنبه) در چهارمین همایش بین المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک در تهران اظهار کرد: مردم ایران به عنوان ملتی که در جنگ ناخواسته، آسیب های فراوان دیده اند، صلح و آرامش را بزرگترین سرمایه برای زندگی سالم در تمام عرصه ها می دانند.

قاضی‌زاده هاشمی توجه جامعه پزشکی به موضوع طب نظامی را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: روزی فرا رسد که سازمان ملل متحد مکانی برای تبادل نظر برای زندگی بهتر همه ساکنان کره زمین باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران همچنین با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک در تهران تصریح کرد: برگزاری همایشی با 117 کشور عضو، نشان دهنده توجه جامعه پزشکی به این مهم و خدمت رسانی به مصدومان جنگ است.

چهارمین همایش بین‌المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک روز شنبه در تهران برگزار شد.

همایش بین المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که امسال ریاست دوره‌ای این همایش به ایران واگذار شد.