میزان 22, 1397 10:20 Asia/Kabul
  •  سردار شریف: ایران اسلامی گفتمان متعالی را ترویج می‌کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی با ترویج گفتمان متعالی،در 40 سال گذشته همواره جزو کشورهای خبرساز جهان بوده است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مجموعه معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رسانه‌هایی همچون "پرس تی وی" و "العالم" به یک قدرت قابل توجه برای پشتیبانی از گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند و اجازه نمی دهند که رسانه‌های بیگانه افکار عمومی ضد ایران را سامان دهند.
سردار شریف با تاکید بر این‌که رسانه‌های برون مرزی سازمان صدا و سیما باید با اقتدار توان نظامی ایران را معرفی کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر در زمینه توانمندی‌های نظامی به مرحله‌ای از قدرت رسیده است که هیچ هراسی در مقابله با دشمنان ندارد.
«پیمان جبلی» معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های موجود در مجموعه معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: این مجموعه دارای 13 شبکه تلویزیونی است که می‌تواند پتانسیل خوبی برای پوشش اتفاقات مهم داخلی و خارجی باشد.

 

کلیدواژه