سردار سلامی: جهان درحال متحد شدن ضد آمریکا است
(last modified Sun, 14 Oct 2018 11:22:39 GMT )
میزان 22, 1397 15:52 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: جهان درحال متحد شدن ضد آمریکا است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهان درحال متحد شدن ضد آمریکا است و هیچ کشوری، آمریکا را ضد ایران اسلامی یاری نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در قم، جنوب تهران، با بیان این‌که ایران  محور اصلی تحولات سیاسی منطقه و جهان است، گفت: آمریکا در انزوا قرار گرفته است و در ادامه نیز متحدان خود را از دست می دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان، آن‌ها را شکست داده است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی آمادگی کامل دارند.
سردار سلامی با اشاره به ارتباط گسترده ایران با سایر کشورهای جهان، تصریح کرد: هراس دشمنان از قدرت انقلاب و نظام اسلامی، بیانگر شکست‌های پی در پی آن‌ها است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که آمریکا، توانایی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی را ندارد، تاکید کرد: در سراسر جهان، مردم با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی، در برابر متجاوزان ایستادگی می کنند و انقلاب اسلامی، موجب توسعه شتابان قدرت اسلام در جهان شد.

کلیدواژه