عقرب 01, 1397 13:30 Asia/Kabul
  • «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات ایران
    «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات ایران

وزیر اطلاعات ایران از شناسایی و انهدام سه تیم تروریستی در استان خوزستان،جنوب غرب ایران،خبر داد.

«سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات ایران روز سه‌شنبه در بازدید از مرز شلمچه، استان خوزستان، در جمع خبرنگاران تعداد اعضای دستگیر شده سه تیم تروریستی را 15 نفر اعلام کرد و گفت: تروریست های بازداشت‌ شده اعتراف کردند که قصد انجام عملیات تروریستی در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) را داشتند.
وزیر اطلاعات ایران درباره تعداد کشف تیم های تروریستی در ایران و جهان گفت: در کشورهایی مانند فرانسه از هر 10 عملیات تروریستی، نیروهای امنیتی آنان فقط توانسته‌اند 5 یا 6 مورد آن را کشف کنند و مابقی توسط تروریست‌ها عملیاتی شده اما در ایران از هر 100 اقدام امنیتی که تروریست ها در تلاش برای انجام آن بودند، 99 مورد آن کشف و خنثی شده است.
علوی تاکید کرد: این تعداد کشف تیم‌های تروریستی توسط نیروهای امنیتی ایران، در سطح جهان و در سطح دستگاهای اطلاعاتی بی‌نظیر است.
وزیر اطلاعات ایران همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان ضد ایران اسلامی گفت:آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل ‌سعود با سرمایه‌گذاری بر روی جریان‌های تکفیری، آنان را به انجام اقدامات تروریستی در ایران تشویق می کنند اما این توطئه ها با آمادگی نیروهای امنیتی ایران خنثی خواهد شد.

 

کلیدواژه