سنبله 31, 1395 16:31 Asia/Kabul
  • حساسیت سپاه پاسداران به تحرکات دشمن در اطراف ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حساسیت این نهاد به هرگونه تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش سپاه‌نیوز؛ سردار سرلشگر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در بندرعباس با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در خلیج فارس گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران و ارتش به پرسه زدن دشمن پیرامون ایران حساس هستند و واکنش نشان می‌دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: واشنگتن بهتر است بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت آمیز و خسارت‌بار در خلیج فارس ضایع نکنند و برای عرض اندام و ماجراجویی به مکانی دیگر برود.

سردار سرلشگر جعفری با بیان این که با تلاش و هوشیاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار شده است، تصریح کرد: این نیرو برای برقراری امنیت در منطقه حساس، حیاتی و راهبردی خلیج فارس، قابلیت‌های خود را افزایش خواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: با وجود تلاش رسانه‌های صهیونیستی و نظام سلطه، امروز وحدت، انسجام، هم‌افزایی، تعامل و همکاری‌های دقیق بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و ملت ایران برقرار است.

کلیدواژه