عقرب 06, 1397 12:43 Asia/Kabul
  •  خدمات ارتباطی به زائران اربعین حسینی (ع) بهبود می یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات عراق بر تقویت همکاری های دو جانبه و بهبود خدمات ارتباطی در مراسم اربعین حسینی تاکید کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری مهر،«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری ایران و هیات همراه در دیدار با «علی ناصر الخویلدی» مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات عراق در شهر نجف اشرف، برای خدمات ارائه شده در زمینه ارتباطات که از سوی عراق به زائران ارائه می شود از دولت و ملت این کشور قدردانی کرد.
آذری جهرمی با تاکید بر آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری ایران برای همکاری در تبادل تجارب در زمینه های ارتباطات و فناوری و مشارکت شرکت های ایرانی با شرکت های عراقی،گفت: ایران برای ارائه خدمات ارتباطی در ایام زیارت اربعین امام حسین (ع) آمادگی کامل دارد.
براساس این گزارش، الخویلدی و جهرمی وضعیت زائران و نیازهای ارتباطی و فنی آنها و میزان تعهد شرکت های ارتباطی عراقی و ایرانی برای ارائه خدمت به زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.
خدمات مطلوب ارتباطی در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت یکی از دغدغه های زائران و نیز مسئولان ایران و عراق است.
سه شنبه بیستم ماه صفر 1440 هجری قمری (8 عقرب) اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا است.
میلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) وارد  شهر کربلا می‌شوند.

 

کلیدواژه