عقرب 13, 1397 08:58 Asia/Kabul
  •  بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه های غربی

بیانات روز شنبه حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی" در بسیاری از رسانه‌های جهان بازتاب داشت.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز (شنبه) در آستانه روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی"، در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کردند: قدرت نرم آمریکا به معنای «اقناع و قبولاندن نظر خود به کشورهای دیگر»، اکنون در ضعیف‌ترین موقعیت ممکن قرار دارد.

وبسایت شبکه یورونیوز با تیتر "آمریکا در چالش 40 ساله‌اش با ایران شکست خورده است"، سخنان رهبر انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

آسوشیتدپرس نوشت، رهبر انقلاب اسلامی ایران یک روز قبل از سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران، با اشاره به این که آمریکا امروز ضعیف‌تر از سال 1979 است، گفتند: «با وجود جنگ های نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی آمریکا علیه ایران در چهار دهه گذشته، واشنگتن مغلوب جمهوری اسلامی ایران شده است».

روزنامه گاردین با تیتر "ترامپ آمریکا را بی‌آبرو کرده است" به بازنشر بیانات مقام معظم رهبری پرداخت.

رویترز نیز با بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: «آیت الله خامنه ای» رهبر انقلاب اسلامی ایران گفتند: «جهان با سیاست های ترامپ مخالفت می کند.»

وبسایت فرانس 24 نیز در این رابطه نوشت: رهبر انقلاب اسلامی امروز شنبه تاکید کردند : «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، این کشور را رو به زوال برده و به پرستیژ آمریکا ضربه می زند و بازنده اصلی این تحریم ها آمریکا خواهد بود.

روزنامه‌های "د هیل" The Hill، نیویورک تایمز، واشنگتن پست  و شبکه فاکس نیوز نیز به پوشش این سخنرانی پرداختند.

 

کلیدواژه