سردار سلامی: آمریکایی ها قادر به اتخاذ گزینه نظامی ضد ایران نیستند
(last modified Sun, 04 Nov 2018 05:30:16 GMT )
عقرب 13, 1397 10:00 Asia/Kabul
  •  سردار سلامی: آمریکایی ها قادر به اتخاذ گزینه نظامی ضد ایران نیستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی آمریکا فرسوده است و این کشور شرایط اقتصادی و سیاسی مناسب برای انتخاب گزینه نطامی ضد ایران را ندارد.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه اول تلویزیون ایران افزود: آمریکا شرایط سیاسی جنگ را از دست داده است و هیچ کس از تهاجم آمریکا به هیچ نقطه ای در جهان حمایت نمی کند.
سردار سلامی تصریح کرد: اقتصاد آمریکا نیز قادر نیست از جنگ جدیدی حمایت کند زیرا آنها هفت تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کردند و به نتیجه ای نرسیدند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به قدرت بازدارنده ایران افزود:جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده است که از نظر توان ارائه واکنش مؤثر به دشمنان، می تواند منافع حیاتی آنها را در شرایط لازم تهدید کند.
سردار سلامی درباره اعمال تحریم های دوباره آمریکا ضد ایران نیز گفت: خارج کردن هشت کشور خریدار نفت ایران از تحریم ها، جلوه ای از پیروزی ایران بر آمریکا است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقاومت در برابر آمریکا را بهترین راه مقابله با تحریم های آمریکا عنوان کرد و گفت: ایران با تحریم های آمریکا بهتر پیشرفت می کند و خودکفایی ایران در تولید بنزین، دستیابی به فناوری نانو و دستیابی به علوم دانش بنیان از نتایج تحریم ایران توسط آمریکا است.

 

کلیدواژه