عقرب 14, 1397 13:21 Asia/Kabul
  • دستگیری ۱۱ تیم تروریستی در ایام اربعین

وزیر اطلاعات ایران اعلام کرد : در ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین، نیروهای اطلاعاتی ایران توانست ۱۱ تیم تروریستی را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش رادیو دری؛ «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران امروز دوشنبه در همایش "پدافند غیرعامل" گفت : گستره پدافند غیرعامل به گستره تهدیدهاست و در برابر هر تهدیدی به طراحی پدافند غیرعامل نیاز داریم.

سید محمود علوی افزود: پدافند غیرعامل برای مقابله با دشمن و در برابر دسیسه‌های دشمن از اولویت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه تهدید‌ها در حال تغییر است ، مدل پدافند غیرعامل نیز متناسب با تهدید، تغییر می کند. 

وزیر اطلاعات در حاشیه "همایش ملی پدافند غیرعامل" نیز درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت : مرزبانان ربوده شده در سلامت هستند و اقدامات زیادی برای آزادی آنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی زمینی سپاه با ارتش پاکستان صورت گرفته است که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

شامگاه 15 اکتبر، 12 مرزبان ایرانی که در نقطه صفر مرزی در منطقه میرجاوه ، جنوب شرق ایران ، مستقر بودند ، به دست گروهک‌های ضد انقلاب ربوده و به پاکستان منتقل شدند.

کلیدواژه