سرلشکر جعفری در واکنش به اظهارات پمپئو: بیش از این آمریکا را بی آبرو نکنید
(last modified 1397-08-15T13:17:22+00:00 )
عقرب 15, 1397 17:47 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری در واکنش به اظهارات پمپئو: بیش از این آمریکا را بی آبرو نکنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا علیه سردار قاسم سیلمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همگان می‌دانند تدبیر بی‌نظیر «قاسم سلیمانی» سرزمین‌های اسلامی را از وجود تروریست های تکفیری دست‌نشانده آمریکا پاک کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: "آقای پمپئو، اگر به فکر آبروی خود نیستید، لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد"، این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می‌کنید؟

سردار جعفری با اشاره به نقش سرلشکر سلیمانی در نجات و رهایی ملتهای عراق و سوریه از فتنه داعش و جنایات تروریست های تکفیری تصریح کرد: همگان می دانند با دستان پاک و تدبیر بی نظیر و همت بلند قاسم سلیمانی، تروریست های تکفیری و غیرتکفیری به درک واصل و خون ناپاک مزدوران و جنایتکاران شما به زمین ریخته شده است و نتیجه اش پاک شدن سرزمین کشورهای مظلوم اسلامی منطقه از لوث وجود تروریست های تکفیری است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خزانه‌داری این کشور در توجیه اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، به سرلشکر سلیمانی که ایفاگر نقشی بی‌بدیل در شکست توطئه آمریکایی، عبری و عربی داعش علیه مردم منطقه بوده است، اتهام‌زنی کرد. 

کلیدواژه