سردار سلامی: ملت ایران از تهدیدهای دشمن فرصت ساخته‌است
(last modified 1397-08-17T05:37:24+00:00 )
عقرب 17, 1397 10:07 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: ملت ایران از تهدیدهای دشمن فرصت ساخته‌است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با اقتدار خود در منطقه تاکنون تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرده است.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» چهارشنبه‌شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران در برابر تهدیدها، همه فشارها و تهدیدهای دشمن را به فرصت‌های زیبایی برای ملت ایران تبدیل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به فضل الهی تاکنون فرصت‌های خوبی برای تقویت قدرت دفاعی، سیاسی، نفوذ منطقه‌ای و شکوفایی علمی و استقلال اقتصادی کشور فراهم شده است.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک عبور از همه مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران مقتدر و افول بیشتر دشمنان مشاهده خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت کنونی به‌سود جمهوری اسلامی ایران در جریان است و هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد.

دور دوم تحریم‌های آمریکا که بخش نفت، بانکی و مبادلات تجاری ایران را هدف قرار داده است، روز پنجم نوامبر جاری (14عقرب)عملیاتی شد؛ تحریم‌هایی که مستقیما مردم ایران را هدف قرار است و با هیچ موازین اخلاقی و بین‌المللی سازگاری ندارد.

اقدامات فراقانونی، فراسرزمینی و یکجانبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، حکایت از آن دارد که وی برخلاف مسیر جهانی حرکت می‌کند. مبنای تحرکات ترامپ، اقدامات خودسرانه بوده که تداوم این روش تهدید جهانی است.

کلیدواژه