عقرب 21, 1397 18:23 Asia/Kabul
  • رئیس قوه قضائیه ایران
    رئیس قوه قضائیه ایران

رئیس قوه قضائیه ایران، با بیان اینکه ملت بصیر و فهیم ایران هیچ گاه به هیچ کشوری باج نمی دهد، تاکید: جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه الگوی مقاومت شده است.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز دوشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی، به اقدامات ضد ایرانی چند روز گذشته اخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: مشاوران افراطی در کنار معاندان ضدانقلاب فراری به هیات حاکمه آمریکا مشاوره های نادرستی می دهند که آن ها را دچار اشتباه محاسباتی کرده اند.

رئیس قوه قضائیه ایران، با بیان اینکه ایران در منطقه الگوی مقاومت شده است؛ تصریح کرد: مقاومت مردم یمن، جنوب لبنان، سوریه و عراق الگو گرفته از ملت بزرگ ایران بوده که همین موضوع موجب هراس دشمنان به ویژه آمریکایی ها شده است.

آملی لاریجانی، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران و حضور آنان در صحنه، در چهل سال گذشته موجب شکست نقشه های دشمن شده است و تداوم این مقاومت موجب شکست کلی سیاست های آمریکا در منطقه خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه ایران، همچنین با اشاره به اقدامات آمریکا در کشورهای غرب آسیا، ابراز امیدواری کرد: برخی حکام منطقه در جهت وحدت هرچه بیشترمسلمانان گام بردارند تا سیاست های استعمارگران و نقشه های آنان علیه جهان اسلام خنثی شود.

 

کلیدواژه