نماینده مجلس ایران: اروپا و آمریکا مدیون سوریه و متحدانش در مبارزه با تروریسم هستند
(last modified 1397-08-22T13:14:12+00:00 )
عقرب 22, 1397 17:44 Asia/Kabul
  • نماینده مجلس ایران: اروپا و آمریکا مدیون سوریه و متحدانش در مبارزه با تروریسم هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اروپا و آمریکا مدیون مبارزه ارتش سوریه و متحدانش ضد تروریست‌های داعش و القاعده در این کشور هستند.

به گزارش ایرنا، «کمال دهقانی فیروزآبادی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز سه شنبه در دیدار «محمد حسین راغب الحسین» نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در تهران افزود: ایران همواره حامی مردم و دولت سوریه در مقابله با تروریسم بوده است و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه در کنار این کشور خواهد بود.
نماینده مجلس شورای اسلامی ایران همچنین با تاکید بر بازسازی زیرساخت‌های مهم و حیاتی سوریه افزود: ایران از مشارکت کشورهای دوست و هم‌پیمان در بازسازی سوریه وهمچنین گسترش همکاری‌ها و تعاملات اقتصادی برای فعالان مربوطه به ویژه بخش‌های خصوصی دو کشور استقبال می‌کند.
«محمد حسین راغب الحسین»  نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران نیز گفت: نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه در مبارزه با تروریسم، ثبات و امنیت را به این کشور بازگردانده است.
هیات پارلمانی 15 نفره سوریه بامداد دوشنبه به ریاست «محمد حسین راغب الحسین» نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران برای دیدار با مقامات جمهوری اسلامی وارد تهران شد.

کلیدواژه