سردار حاجی زاده: ایران در برخی حوزه های تسلیحاتی از قدرت های جهانی است
(last modified 1397-08-24T05:23:04+00:00 )
عقرب 24, 1397 09:53 Asia/Kabul
  • سردار حاجی زاده: ایران در برخی حوزه های تسلیحاتی از قدرت های جهانی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در بسیاری از حوزه های تسلیحاتی قدرت برتر و اول جهان است.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی زاده» روز چهارشنبه در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین(غرب ایران) افزود: امروزه ایران به یک قدرت نظامی جهانی تبدیل شده است و کسی نمی تواند این مساله را انکار کند.

سردار حاجی زاده با اشاره به تحریم تسلیحاتی ایران افزود: این تحریم ها سبب شد تسلیحات با قیمت بسیار پایین تر و کیفیت بسیار بالاتر در ایران تولید شود و جمهوری اسلامی حتی می تواند تسلیحات خود را صادر کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران با بودجه بسیار کمتر از برخی کشورهای منطقه در صدر قدرت نظامی غرب آسیا قرار دارد، تصریح کرد: عربستان بعد از آمریکا و چین، سومین بودجه نظامی جهان را به خود اختصاص داده است اما این صرف بودجه هنگفت نظامی، برای این کشور قدرت تولید نکرده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 31 اوت 2016 (10سنبله 1395) در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: درجهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

کلیدواژه