فرمانده کل ارتش ایران: عصر سلطه امریکا در غرب آسیا به سر آمده است
(last modified 1397-08-24T09:19:23+00:00 )
عقرب 24, 1397 13:49 Asia/Kabul
  • فرمانده کل ارتش ایران: عصر سلطه امریکا در غرب آسیا به سر آمده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز عصر سلطه و هژمونی امریکا در غرب آسیا بسر آمده و عصر حاکمیت اسلام به پیشگامی ایران فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران افزود: منطقه غرب آسیا به نمایشگاه بزرگی از شکست های بزرگ امریکای جنایتکار تبدیل شده است.

سرلشکر موسوی گفت: در دهه های اخیر، ایران و جبهه مقاومت در منطقه با تهدیدات گوناگونی در حوزه های نظامی، سیاسی، فرهنگی، فکری و امنیتی مواجه بوده است و فتنه داعش در سوریه و عراق و جنایات مشترک امریکا و آل سعود در یمن و موضوع ایران هراسی در خارج و اعمال گسترده ترین تحریم ها علیه مردم ایران همه روا شده است اما باوجود تنوع و گستردگی تهدیدات، ایران مسیر پیشرفت و بالندگی را با سرعت بیشتری طی کرد و امروز در جایگاه تعیین کننده در منطقه ایستاده است.

فرمانده کل ارتش ایران افزود: شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و 50 روزه و همین ناکامی اخیر به علاوه اضمحلال حاکمیت گروه های تروریستی در عراق و سوریه و تداوم مقاومت در یمن و دهها نقطه دیگر نشان از تقویت گستره مقاومت و سرخوردگی دشمنان ایران دارد.

کلیدواژه