فرمانده کل سپاه: دستاورد مقاومت ملت ایران شکست پی درپی آمریکا است
(last modified 1397-09-01T09:21:13+00:00 )
قوس 01, 1397 13:51 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه: دستاورد مقاومت ملت ایران شکست پی درپی آمریکا است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستاورد مقاومت چهل ساله ملت ایران را شکست پی درپی آمریکا در منطقه دانست.

به گزارش روز پنج شنبه خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار «محمد علی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان فلاورجان استان اصفهان (مرکز ایران) افزود: دشمنان امروز به ایستادگی و شکست‌ناپذیر بودن ملت ایران اذعان کرده اند و اعلام می کنند راهبرد خاورمیانه ای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا شکست خورده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در همه اقداماتش ضد  نظام جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی در مقابل وحشیگری و ظلم آمریکایی ها، ایستاده است، بطوریکه آمریکایی ها از فشار اقتصادی ایران ناامید شده اند و از خشم ملت ایران نگران هستند.
سرلشکر جعفری، با بیان اینکه اقتدار و هیمنه آمریکا در جهان رو به افول و زوال است، تاکید کرد: مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله امروز الگوی مردم عراق، یمن و سوریه شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت از رژیم آل سعود را از دیگر حماقت های رئیس جمهوری آمریکا برشمرد و گفت: ترامپ رسماً از کُشتن و تکه تکه کردن یک فرد حمایت می کند که این نشان از ماهیت دولت کنونی آمریکا است.

کلیدواژه