سردار سلامی: ملت ایران در اوج قدرت است
(last modified Thu, 29 Nov 2018 05:58:10 GMT )
قوس 08, 1397 10:28 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: ملت ایران در اوج قدرت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به‌خاطر ایمان و شهادت در اوج قدرت است.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» چهارشنبه‌شب در نخستین کنگره بزرگداشت شهیدان جامعه پزشکی جهان اسلام در یزد، مرکز ایران، افزود: روز به روز زوال قدرت‌های شیطانی عالم به سرکردگی آمریکا در منطقه و جهان درحال مشاهده است. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در 40 سال گذشته به این نتیجه رسیده است که راه سعادت فقط با مقاومت به‌دست می‌آید، گفت: آنهایی که در سطح جهان سال‌ها با دشمنان در صلح و سازش بودند هم‌اکنون در پیش ملت‌ها چیزی به‌جز حقارت نصیبشان نشده است.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» تصریح کرد: کسانی که در برابر دشمنان تسلیم شوند قطعا هویت فرهنگی و همه ارزش‌ها و اهداف متعالی خود را از دست می‌دهند و باید تابع برنامه‌ قدرت‌های پوشالی عالم شوند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان هزینه دارد اما سختی‌ها زودگذر است، اظهار کرد: باید برای موفقیت و توسعه با تکیه بر اصول در برابر دشمنان تا پای جان استقامت کرد. 

سردار سرتیپ «حسین سلامی» با بیان اینکه نباید گذاشت دشمنان در اعماق خاک بلاد اسلامی قدرت پیدا کنند، از مقاومت و جانفشانی شهیدان مدافع حرم یاد کرد که نقش مهمی در این عرصه داشتند و سبب شکست توطئه‌های کفر جهانی شده‌اند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به وجود فقر در بین حدود 50 میلیون آمریکایی و حتی در بین برخی از ملت‌ها در کشورهای صنعتی اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می‌هد که دشمنان به‌رغم برخی شعارهای توخالی خود دچار مشکل هستند اما ملت ایران همچنان مقاوم بر اصول خود پافشاری می‌کند و تسلیم‌ناپذیر است. 

کلیدواژه