قوس 11, 1397 09:50 Asia/Kabul
  •  دریادار خانزادی: نیروی دریایی ارتش ایران از تحریم ها عبور کرده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره تحریم شده است گفت: نیروی دریایی ارتش ایران از تحریم ها عبور کرده است.

امیر دریادار «حسین خانزادی» شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه یک تلویزیون ایران با تاکید بر اینکه ساخت نرم افزارهای ناوشکن "سهند" برای ایران به کار آسانی تبدیل شده است افزود: کیفیت تجهیزاتی که امروزه در ایران ساخته می شود برابر با کیفیت تجهیزات کشورهای برتر جهان است.

دریادار خانزادی تصریح کرد: دستاوردهای نظامی ایران و موفقیت در ساخت تسلیحات، با وجود تحریم، بدست متخصصان داخلی حاصل شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه اخیراً درباره شناورهای آمریکایی، اقدامات ایران سختگیرانه تر شده است گفت: در ماه های آینده این سختگیری افزایش می یابد و اگر آمریکایی ها در منطقه حضور یابند این را خواهند دید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران همچنین با تاکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران کاری با آمریکایی ها کرده اند که شناورهای آنان مدت ها است در منطقه حضور ندارند تصریح کرد: سپاه پاسداران و ارتش ایران ارتباط و تعامل خوبی با یکدیگر دارند و در هر لحظه ای که لازم باشد در کنار هم از امنیت کشور دفاع می کنند.

 

کلیدواژه