قوس 17, 1397 15:33 Asia/Kabul
  • امیر دریادار «حسین خانزادی»
    امیر دریادار «حسین خانزادی»

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزاتی که نیروی دریایی ارتش ایران برای دفاع از منافع کشور در دریا نیاز دارد، کاملا بومی سازی شده است.

امیر دریادار «حسین خانزادی» روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش ایران در تهران، در جمع خبرنگاران افزود: توانمندی های نیروی دریایی ارتش ایران نشان می دهد که هیچ تهدیدی اثرگذار نیست.

دریادار خانزادی تصریح کرد: در نمایشگاه دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش ایران بخشی از بلوغ، توانایی و خودکفایی نیروی دریایی ارتش به نمایش گذاشته شده است.

امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش ایران نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، با بیان اینکه جمهوری اسلامی وارد مرحله ساخت تسلیحات دریایی شده است اظهارکرد: ایران با وجود فشارهای دشمن به جایی رسیده است که می تواند تجهیزات دفاعی خود را به روز کند.

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(شنبه) در تهران آغاز به کار کرد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش ایران نیز رونمایی شد.

سامانه هدایت تیر سه بُعدی غیرچرخان، معروف به "چشم عقاب"، سامانه بهینه شده کنترل آتش "ثامن دو"، سامانه هدف کاذب "اژدر" و "پهپاد پلیکان" از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش ایران هستند که کاملا توسط متخصصان ایرانی ساخته شده اند.

 

کلیدواژه