قوس 29, 1397 13:12 Asia/Kabul
  • لاریجانی: امنیت و آزادی در ایران، واقعیت عینی است

رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: امنیت و آزادی در ایران یک واقعیت عینی و حقیقی است که حاصل تجربه هشت سال دفاع مقدس و تکیه بر مردم است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران روز پنجشنبه در جمع علمای شیعه و اهل سنت بندرلنگه (جنوب ایران) افزود: ایران در امنیت صاحب سبک بوده و در سیاست خارجی نیز در مدار وفاق حرکت می کند و از سیاست های اشتباه حمایت نمی کند. 

 رییس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: مصداق این سیاست های اشتباه جنگ یمن و ارتباط با رژیم صهیونیستی است که ایران به این کشورها توصیه می کند که این سیاست را رها کنند.

لاریجانی گفت: جنگ چهار ساله در یمن با وجود تمام کشتارها و بمباران بیمارستان ها و دیگر اماکن نتیجه ای نداشته و مشخص شده یمنی ها اهل واگذاری کشور خود به بیگانگان نیستند. 

رییس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: اهداف آمریکا و کشورهای استکباری در مناطقی مانند عراق و افغانستان نیز محقق نشده، زیرا مردم جهان دیگر مناسبات سیاسی و اشغال نظامی را نمی پذیرند. 

لاریجانی با اشاره به اینکه تحرکات و اختلاف افکنی های دشمنان علیه ایران به نتیجه نخواهد رسید، گفت: امنیت ایران نتیجه فعالیت تمام نیروهای مسلح است و با چند حرف و نشست های مخفی دشمنان خللی به این امنیت وارد نخواهد شد. 

کلیدواژه