قوس 30, 1397 17:10 Asia/Kabul
  • آیت الله امامی کاشانی: آمریکا از سوریه شکست خورده است

خطیب نماز جمعه تهران، خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را نشان دهنده شکست آمریکا از سوریه برشمرد و تاکید کرد واشنگتن و متحدانش قطعا در دیگر جبهه ها از جمله یمن نیز با شکست مواجه خواهند شد.

 آیت الله «محمد امامی‌ کاشانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی به دنبال برپایی فساد در جهان هستند خاطرنشان کرد آمریکا  و متحدانش فساد ایجاد می کنند تا جهان در دست خودشان باشد.

خطیب نماز جمعه تهران، افزود آمریکا  و متحدانش از کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی ایران می خواهند چشم خود را بر اقدامات ظالمانه شان در فلسطین، بحرین، یمن، عراق و افغانستان ببندند اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

آیت الله «امامی‌ کاشانی» تصریح کرد آمریکا و متحدانش به حول و قوه الهی رسوا و با ذلت و خاری از بین خواهند رفت.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه  پس از 7 سال ناتوانی تروریست‌ها در سرنگون کردن نظام سوریه اعلام کرد نیروهای آمریکایی به زودی از سوریه خارج خواهند شد.

آمریکا به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی به صورت غیرقانونی (بدون اجازه دولت سوریه) در سوریه حضور نظامی دارد. حضور غیرقانونی واشنگتن در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم در حالی است که « ترامپ»  در آغاز ریاست جمهوری اش اذعان کرد این کشور عامل اصلی ایجاد گروه های ترویستی از جمله داعش در سوریه بوده است.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد.

ارتش  سوریه با کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران  و حمایت روسیه توانست پرونده گروه تروریستی داعش را در آن  کشور ببندد.دیگر گروهای تروریستی نیز درحال شکست خوردن هستند.

کلیدواژه