شمخانی: ایران در هر شرایطی از فلسطین حمایت می‌‌کند
(last modified 1397-10-02T11:38:43+00:00 )
جدی 02, 1397 16:08 Asia/Kabul
  • شمخانی: ایران در هر شرایطی از فلسطین حمایت می‌‌کند

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی ایران بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت فلسطین و تداوم ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «علی شمخانی» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران روز یکشنبه در دیدار «محمود الزهار» رئیس کمیسیون سیاسی و امورخارجه پارلمان فلسطین و هیات همراه در تهران مهمترین اولویت جهان اسلام را حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کرد.
شمخانی با بیان اینکه هرگونه اقدامی که سبب ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام شود، خیانت به مسلمانان جهان تلقی می‌شود، از تلاش رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم غزه و کرانه‌ باختری مقابل رژیم صهیونیستی، قدردانی کرد.
دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران افزود: آنچه سبب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد، فساد درونی و گسترده سران آن، بیداری ملت‌ها و هوشیاری نسبت به توطئه‌ها و ظلم‌هایی است که این رژیم کودک کش در حق بشریت مرتکب شده است.
«محمود الزهار» از رهبران برجسته و عضو دفتر سیاسی حماس نیز با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران همیشه اثربخش بوده است.
عضو دفتر سیاسی حماس همچنین  با تقبیح حاکم شدن سیاست‌های تفرقه‌آمیز در جهان اسلام که موجب کاهش حساسیت نسبت به فلسطین و استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است، گفت: برخی کشورهای عربی با تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی که عامل ثبات و صلح در منطقه است، مسیر تضعیف جبهه مقاومت و همکاری با دشمنان جهان اسلام را می‌پیمایند.

کلیدواژه