جدی 09, 1397 13:42 Asia/Kabul
  • راهپیمایی 9 دی در مشهد مقدس با حضور حماسی مردم ولایتمدار

راهپیمایی 9 دی در مشهد مقدس با حضور حماسی مردم ولایتمدار برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، راهپیمایی 9 دی در مشهد با حضور حماسی مردم ولایتمدار صبح امروز برگزار شد.

مردم ولایتمدار مشهد مقدس  امروز، پرشور آمدند تا حضور با بصیرت خود را در عرصه مجاهدانه به تصویر بکشند و بار دیگر در برائت خود را  از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنند.

امروز زن و مرد، پیرو جوان در خراسان رضوی با غیرت دینی و بیداری اسلامی آمده اند تا فتنه گران و فریب خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه ی جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی(ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشارها و توطئه ها و فتنه ها نخواهد شد و با بصیرت و اراده پولادین متکی بر ایمان، با دل و جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت خواهد کرد.

مردم ولایتمدار خراسان رضوی و مشهد مقدس امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یکبار دیگر وفاداری خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی 9 دی امروز در مشهد ساعت هشت و 30 دقیقه از میدان شهدا آغاز شد و هزاران زائر و مجاور بارگاه منور امام رضا(ع) پس از طی مسیر تا حرم رضوی در رواق امام خمینی(ره) اجتماع و از برنامه‌های حرم مطهر اما رضا (ع) بهره‌مند شدند.

کلیدواژه