جدی 12, 1397 09:57 Asia/Kabul
  • تاکید رئیس جمهوری ایران بر اهمیت وحدت میان فلسطینیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران تنها راه دستیابی ملت مظلوم فلسطین به حقوق تضییع شده خود را ایستادگی و مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در دیدار «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به ایستادگی 70 ساله ملت فلسطین در برابر تجاوز، ظلم و اشغالگری صهیونیست‌ها افزود: همه مسلمانان باید ملت فلسطین را در رسیدن به حقوق حقه خود، بازگشت آوارگان فلسطینی و پایتختی دایمی قدس شریف، پشتیبانی کنند.
روحانی با تاکید بر اهمیت وحدت میان فلسطینیان گفت: بی تردید از راههای رسیدن به پیروزی، وحدت همه ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی است و این رژیم با مقاومت جوانان فلسطینی درخواهد یافت که پیروزی بر فلسطین دست یافتنی نیست.
«زیاد النخاله» هم با ارائه گزارشی از آخرین تحولات فلسطین اشغالی و توانایی‌ها و آمادگی‌های بالای گروه‌های مقاومت گفت: بی تردید حمایت و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، نقش بزرگی در شکست تلاش هایی دارد که هدف آن، بستن پرونده حقوق ملت فلسطین است.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مردم باریکه غزه با وجود فشارها، در مقابل رژیم صهیونیستی و طرح آمریکایی موسوم به "معامله‌ قرن" ایستاده‌اند، تاکید کرد که ملت فلسطین برغم همه فشارها و تهدیدها، تا رسیدن به حقوق حقه خود دست از مقاومت و مبارزه بر نخواهد داشت.

کلیدواژه