لاریجانی: راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی محدود کردن محور مقاومت است
(last modified 1397-10-12T11:01:39+00:00 )
جدی 12, 1397 15:31 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی محدود کردن محور مقاومت است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در شرایط کنونی راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی محدود کردن محور مقاومت است، اما اقدامات و ابتکارات مردم فلسطین مانند تظاهرات هفتگیِ «جمعه بازگشت» این راهبرد را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری مجلس؛ «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران امروز(چهارشنبه) در دیدار «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: در صحنه منطقه ای، تحولات در جهت پیروزی محور مقاومت حرکت می کند و دشمنان درپی محدود کردن مردم فلسطین هستند.

لاریجانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم فلسطین و آرمان مقاومت حمایت می کند تصریح کرد: حمایت از فلسطین بر افزایش امنیت منطقه تأثیر می گذارد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های ایران از مردم مظلوم فلسطین و آرمان مقاومت اظهار کرد: ایران در شرایطی از فلسطین حمایت می کند که بسیاری از کشورهای عربی در حال عادی سازی روابط با صهیونیست ها هستند.

النخاله با بیان اینکه مقاومت فلسطین ابزارها و ظرفیت های ارزشمندی برای مقابله با تجاوزات صهیونیست ها دارد تاکید کرد: به طور حتم محور مقاومت در منطقه پیروز خواهد شد.